Meny
no / en

Det blir workshops 18. oktober!

Man blir enda litt klokere etter tre dager med digitalt påfyll enn med «bare» to. Meld deg på workshop dagen før Webdagene! Her kan du dykke ned i strategi, kundeopplevelse, sosiale medier og mobil nevropsykologi sammen med folk som elsker å lære bort.

Workshops kan kun kjøpes sammen med Webdagene-billett. Pakkepris er 9500,- + mva. 
Det er kun 150 workshop-plasser totalt.

Workshop 1: Mobil kundepsykologi - slik skaper du vekst i mobile flater!
Workshop 2: Creating a customer centered organisation (En)
Workshop 3: Sosiale medier, fra rot til ROI!
Workshop 4: Strategisk arbeid med kundeopplevelse!

Mobil kundepsykologi - slik skaper du vekst i mobile flater!
- med Erik Modig.

Erik Modig

En av Sveriges mest kjente kommunikasjonseksperter, Erik Modig, kommer tilbake til Webdagene! Erik byr på ny, spennende nevropsyologisk forskning om hvordan hjernen mottar og blir påvirket av mobil-markedsføring. På denne workshopen får du koblet moderne hjerneforskning med kundeadferd på mobil. Du vil også lære hvordan vi kan omsette denne innsikten i konkrete strategier som påvirker kundene mer effektivt.

Workshopen passer for deg som jobber med markedsføring på mobiltelefoner og ønsker å øke effektiviteten av annonseringen. Du kan jobbe med markedsføring eller i salg, reklame eller mediebyrå. Hvis du er nysgjerrig på hva nevropsykologi egentlig er for noe, er dette også workshopen for deg.

Max 40 deltagere
Tid: 09 - 15:00
Sted: TBA
Pris: Selges kun med konferanse 9500 + mva.

Workshops kan kun kjøpes kombinert med en Webdagene billett.

Creating a customer centered organisation (En)
- med Gerry McGovern.

Gerry McGovern

Vi må innrømme det; vi er blodfans av Gerry McGovern!
Kundeopplevelses-nerder som vi er, er det få som kan måle seg med hans ekspertise på området.  

Så, ta daaa, velkommen til en spennende workshop med en av verdens fremste eksperter i kundeopplevelse.  Gerry har jobbet tett med kunder over hele verden, har skrevet en rekke fagbøker om kundeopplevelse og er i tillegg en fantastisk foredragsholder og inspirator. Kundeopplevelsen trumfer alt, men hvordan skape en kultur der kundens opplevelse er i sentrum for alt organisasjonen driver med? 

En ting er sikkert, Gerry går grundig til verks når han ber oss om å transformere kundeopplevelsen. Workshopen vil bli krydret med eksempler fra virksomheter Gerry har jobbet med gjennom 30 år. Vi lover gode diskusjoner og mye kundekjærlighet. Jobber du med å skape en kultur for gode kundeopplevelser i din bedrift, vil du ikke gå glipp av denne workshopen.


Temaer

  • Hvordan gå fra å være en organisasjon som vil til en som faktisk får det til?
  • Hvordan skaper du en organisatorisk tenkemåte og kultur, hva er suksesskriteriene og fallgruvene?
  • Lær om hva som skal til for å bygge en kundesentrert organisasjon.

Gerry vil krydre workshopen med praktiske eksempler og ønsker å lokke fram rebellen i deg. For skal du skape radikale endringer må det radikale tiltak til. Kom og lær og bli inspirert!

Max 50 deltagere
Tid: 09 - 15:00
Sted: TBA
Pris: Selges kun med konferanse 9500 + mva.

Workshops kan kun kjøpes kombinert med en Webdagene billett.

Sosiale medier, fra rot til ROI!
- med Anja Schönhaug og Ida Aalen.

Anja Schönhaug
Ida Aalen

I snart 10 år har vi prøvd, feilet – men også lykkes. Bak oss ligger en haug med gamle kontoer, fluffy strategier og nyttige erfaringer. Nå er tiden inne for å rydde. På denne praktiske workshopen hjelper vi deg med å kaste ut det du ikke trenger og fokusere på de kanalene og det innholdet som gir deg valuta for pengene.


Temaer

  • Hvem er målgruppene for de ulike kanalene og hvordan kan dere gå fram for å lære mer om dem? Hva ønsker din virksomhet å oppnå i sosiale medier og hvilke mål er det egentlig realistisk å sette seg? Hvordan ser vi om vi jobber riktig?
  • Hvilke kanaler bruker dere i dag, hvilke kanaler ligger brakk og hvor burde dere ha vært? Hvem gjør hva i din organisasjon, og hvilke mandater bør være på plass for å sikre kvalitet og strategisk bruk av de ulike kanalene?
  • Hvordan skal din virksomhet oppfattes i sosiale medier og hva slags følelser ønsker dere at målgruppene skal få i møte med dere? Hvordan kan dere gå fram for å finne riktig tone?Hva bør vi tenke på når vi lager innhold til sosiale medier, og hvordan kan vi skrive innhold som fungerer?
  • Hva bør vi tenke på når vi lager innhold til sosiale medier, og hvordan kan vi skrive innhold som fungerer?

Max 30 deltagere
Tid: 09 - 15:00
Sted: TBA
Pris: Selges kun med konferanse 9500 + mva.

Workshops kan kun kjøpes kombinert med en Webdagene billett.

Strategisk arbeid med kundeopplevelse!
- med Ove Dalen og Guro Røberg.

Ove Dalen
Guro Røberg

Årsaken til hvorfor kundeopplevelser ofte oppleves fragmenterte er hvordan den jobbes med i organisasjoner. I tillegg er det lett å si at dette er strategisk viktig, men vanskelig å gjøre noe med i det daglige.

Vi kommer til å stille spørsmål som: 

  • Hvordan snakker marked og digital-avdelingen sammen? 
  • Sitter noen og forvalter merkevaren mens noen andre som jobber med kommunikasjon? 
  • Hva vet dere egentlig om brukerne deres? 
  • Er sjefen opptatt av kundeopplevelse?

Temaer

  • Hvordan gå fra strategisk fokus til faktiske aktiviteter som forbedrer kundeopplevelsen.
  • Hvordan jobbe mer helhetlig med kundeopplevelse.
  • Hvordan forankre godt horisontalt og vertikalt i organisasjonen.

Dette blir en dag hvor vi løfter kundeopplevelsen til toppen av agendaen, slik at du kan gå tilbake til egen organisasjon med konkrete tips til hvordan dere kan få dette til.  

Max 30 deltagere
Tid: 09 - 15:00
Sted: TBA
Pris: Selges kun med konferanse 9500 + mva.

Workshops kan kun kjøpes kombinert med en Webdagene billett.