Meny
no / en
Louise Fuchs
Louise Fuchs Young

Louise Fuchs

Kommunikasjonsdirektør, Schibsted Media Group

Louise er en engasjert kommunikasjonsdirektør for internkommunikasjon i Schibsted Media Group, styremedlem i TENK (tech-nettverket for kvinner) og medlem av Kommunikasjonsforeningens Fagråd for kompetanse. I fjor ble hun kåret til årets digitale superprofil av Hammer og Hanborg. 

Hun er en dreven kommunikatør med fartstid fra både offentlig og privat sektor. Louise elsker å bygge nye ting og bryte dårlige vaner. Kanskje hun allerede er i ferd med å bygge foredraget sitt? Dette er en dame som pleier å stille forberedt til fingerspissene, DET er en god vane:-)

Nysgjerrighet som drivkraft

Vi er bare mennesker, hvordan skal vi klare å lære oss nye ting hele tiden?

Tidspress. Omorganiseringer. Nye digitale verktøy som må læres. Vi er jo bare mennesker, hvordan skal vi forholde oss til så mange endringer på én gang? Kommunikasjonsdirektør Louise Fuchs gir oss konkrete råd hva vi kan tenke og gjøre for å for å lære nye ting. Hele tiden:) 

 Time pressure. Reorganizations. New digital tools to learn. We are just humans - how are we to cope with all this change, all at once? Communications Director Louise Fuchs gives us concrete advice and coping mechanisms for dealing with this constant progress and having to learn new things all of the time.

Dette foredraget er på fredag.