Meny
no / en

Webdagene-programmet er her!

På Webdagene 2017 blir du tatt med på en reise gjennom nettets historie, nåtid og mulige fremtider. Du skal bli begeistret over mulighetene, bekymret over farene og kanskje litt provosert? Men, først og fremst skal vi lære å lage bedre digitale opplevelser for kundene og brukerne våre. Torsdag 18. oktober blir det seks inspirerende workshops og selve konferansen er i Oslo Spektrum 19. og 20. oktober.

Hvilken dag vil du se?

Workshops: Onsdag 18. oktober Dag 1: Torsdag 19. oktober Dag 2: Fredag 20. oktober

Scaling service design and the challenge of problem-caring (En)

Louise Downe

Delivering public services that truly meet user needs involves some big changes.

Workshop! Giving voice to your voice designs (En)

Cheryl Platz

Lær deg å designe for talegrensesnittet. En unik mulighet til å få grunnleggende kunnskaper om å designe for talegrensesnittet.

Workshop! Mobil kundepsykologi - slik skaper du vekst i mobile flater!

Erik Modig

Om mobile vekst-strategier og nevropsykologien bak gode kundeopplevelser.

Workshop! Creating a customer centered organisation (En)

Gerry McGovern

Velkommen til en spennende workshop med en av verdens fremste eksperter i kundeopplevelse.

Workshop! Sosiale medier, fra rot til ROI!

Anja Schönhaug og Ida Aalen

I snart 10 år har vi prøvd, feilet – men også lykkes. Bak oss ligger en haug med gamle kontoer, fluffy strategier og nyttige erfaringer. Nå er tiden inne for å rydde.

Workshop! Strategisk arbeid med kundeopplevelse!

Ove Dalen og Guro Røberg

Årsaken til hvorfor kundeopplevelser ofte oppleves fragmenterte er hvordan den jobbes med i organisasjoner.

Workshop! Lær deg Google Design Sprint – på bare én dag!

Cecilie Vaagen Smestad

Lær hva en Google Design Sprint er og hvordan du kan gjennomføre en selv.

UX of Story: Designing the Future of Storytelling (En)

Mandy Mandelstein

Learn about new formats for storytelling!

10 grep for kundeorientering i en digital hverdag.

Guro Røberg og Ove Dalen

Konkrete verktøy du kan bruke for å komme nærmere kundene dine.

Understanding humans (En)

Leah Reich

Are you really fixing your customer's problem?

The dark net (En)

Jamie Bartlett

The internet is not for wimps! Get ready to dive into the world wide undergrounds of the web.

Ten realities of the internet of things. (En)

​Alexandra Deschamps-Sonsino

This talk will outline the things all designers, developers and businesses should start to think about and design for.​

Foredrag: Slik kommuniserer du til hele hjernen

Erik Modig

Hvordan bør vi snakke med kundene våre via det mobile grensesnittet? Erik Modig gir oss forskningen.

The customer universe (En)

Gerry McGovern

Create a new culture based on simplicity, flexibility and empathy.

Enkel og effektiv brukertesting

Ida Aalen

7 enkle, effektive teknikker som du kan ta i bruk i morgen.

Nysgjerrighet som drivkraft

Louise Fuchs

Vi er bare mennesker, hvordan skal vi klare å lære oss nye ting hele tiden?

Digital innovasjon i praksis

Klara Vatn

Transformér innenifra!

The voice of the future (En)

Cheryl Platz

What works and what does not work with voice control technology?

Being Human at Work (En)

Jessica Shortall

Maybe it`s time we started being curious about each other's humanity at work?

Vær deg sjæl. Et (litt) irriterende foredrag om å rendyrke merkevaren

Eivind Lund

Veien til en sterk merkevare er lang og vanskelig - men ikke umulig å få til - ifølge Eivind Lund.

SKAM på 30 minutter

Håkon Moslet

SKAM-redaksjonen ditchet en rekke regler for hvordan en serie "skal" produseres og markedsføres. Det kan vi andre lære mye av!

Om å bryte tabuer på Snapchat

Tale Maria Krohn Engvik

Lær hvordan Helsesista bruker digitale kanaler til å bryte tabuer og hvordan det er å være Den Ene for så mange.

Hverdagen til kidsa. Hva kan vi lære?

Kristin Magnussen

Hvordan er egentlig den digitale hverdagen til kidsa?