Meny
no / en
Ove Dalen
Ove Dalen Young

Ove Dalen

Fagsjef, Netlife Research

Ove regnes som en av landets fremste eksperter på digital strategi og er fagsjef i Netlife Research. Han jobber til daglig med strategi og kundeopplevelse for noen av landets største merkevarer.

Ove er opptatt av digitalisering og gode kundeopplevelser og hva slags muligheter dette gir for innovasjon og nye forretningsmodeller. Han er ikke opptatt av digitalisering og kundeopplevelser på lissom, men på ordentlig: Han har nemlig gitt ut tre bøker om digitalarbeid og webkommunikasjon. I 2015 kom den foreløpig siste, "Digital strategi for alle", på Fagbokforlaget. Vi vet ikke om han har en ny bok i ermet, i mellomtiden får vi glede av hans lidenskap for gode kundeopplevelser på Webdagene.

Workshop! Strategisk arbeid med kundeopplevelse!

Årsaken til hvorfor kundeopplevelser ofte oppleves fragmenterte er hvordan den jobbes med i organisasjoner.

Årsaken til hvorfor kundeopplevelser ofte oppleves fragmenterte er hvordan den jobbes med i organisasjoner. I tillegg er det lett å si at dette er strategisk viktig, men vanskelig å gjøre noe med i det daglige.


Les mer om denne workshopen her.

10 grep for kundeorientering i en digital hverdag.

Konkrete verktøy du kan bruke for å komme nærmere kundene dine.

Å fikse problemer for ekte kunder, det er det kundeorientering handler om! Å skifte fokus fra oss selv til kunden er krevende, men det finnes heldigvis prakteksempler på virksomheter som får det til. Ove og Guro skal snakke om hvilke konsekvenser ordentlig kundeorientering har for virksomheter, samt fortelle om noen konkrete verktøy du kan bruke for komme nærmere kundene dine.


Få med deg Guro og Ove på torsdag.