Meny
no / en
Ove Dalen
Ove Dalen Young

Ove Dalen

Fagsjef, Netlife Research

Ove regnes som en av landets fremste eksperter på digital strategi og er fagsjef i Netlife Research. Han jobber til daglig med strategi og kundeopplevelse for noen av landets største merkevarer.

Ove er opptatt av digitalisering og gode kundeopplevelser og hva slags muligheter dette gir for innovasjon og nye forretningsmodeller. Han er ikke opptatt av digitalisering og kundeopplevelser på lissom, men på ordentlig: Han har nemlig gitt ut tre bøker om digitalarbeid og webkommunikasjon. I 2015 kom den foreløpig siste, "Digital strategi for alle", på Fagbokforlaget. Vi vet ikke om han har en ny bok i ermet, i mellomtiden får vi glede av hans lidenskap for gode kundeopplevelser på Webdagene.

10 grep for kundeorientering i en digital hverdag.

Guro og Ove gir deg konkrete verktøy for å komme nærmere kundene dine.

Å fikse problemer for ekte kunder, det er det kundeorientering handler om! Å skifte fokus fra oss selv til kunden er krevende, men det finnes heldigvis prakteksempler på virksomheter som får det til. Ove og Guro skal snakke om hvilke konsekvenser ordentlig kundeorientering har for virksomheter, samt fortelle om noen konkrete verktøy du kan bruke for komme nærmere kundene dine.

Få med deg Guro og Ove på torsdag.

FULLT! - Strategisk arbeid med kundeopplevelse!

Workshopen er full, men du kan stå på venteliste. Velg VENTELISTE! - Strategisk arbeid med kundeopplevelse! når du melder seg på som vanlig. 

Kundeopplevelser oppleves ofte fragmenterte. Det funker bra i en kanal, men elendig i en annen. Årsaken er hvordan vi jobber med kundeopplevelse. I tillegg er det lett å si at dette er strategisk viktig, men vanskelig å gjøre noe med i det daglige.

Vi kommer til å stille spørsmål som: 

  • Hvordan snakker de ulike avdelingene som påvirker kundeopplevelsen sammen? 
  • Sitter noen og forvalter merkevaren mens noen andre jobber med kommunikasjonen? 
  • Hva vet dere egentlig om brukerne deres? 
  • Er sjefen opptatt av kundeopplevelse?

Temaer

  • Hvordan gå fra strategisk fokus til faktiske aktiviteter som forbedrer kundeopplevelsen.
  • Hvordan jobbe mer helhetlig med kundeopplevelse.
  • Hvordan forankre godt horisontalt og vertikalt i organisasjonen.

Dette blir en dag hvor vi løfter kundeopplevelsen til toppen av agendaen, slik at du kan gå tilbake til egen organisasjon med konkrete tips til hvordan dere kan få dette til.  

Max 25 deltagere
Tid: 09 - 15:00
Sted: TBA
Pris: FULLT

Workshops kan kun kjøpes kombinert med en Webdagene billett.