Meny
no / en
Guro Røberg
Guro Røberg Young

Guro Røberg

Leder for strategi, Netlife Research

Guro er fagleder for strategi i Netlife Research og er en språkmektig økonom fra handelshøyskolen i København. Hun har laget digitale strategier for kunder fra maritim industri, offentlig sektor og oppstartsmiljøer i inn- og utland. 

Hun mener at den klassiske strategien er nyttesløs i dagens forretningsklima og at vi trenger å radikalt brukerorientere måten vi bygger dem på. Så sant, så sant! Men hvordan? Det skal Ove Dalen og Guro gi deg noen svar på.

10 grep for kundeorientering i en digital hverdag.

Konkrete verktøy du kan bruke for å komme nærmere kundene dine.

Å fikse problemer for ekte kunder, det er det kundeorientering handler om! Å skifte fokus fra oss selv til kunden er krevende, men det finnes heldigvis prakteksempler på virksomheter som får det til. Ove og Guro skal snakke om hvilke konsekvenser ordentlig kundeorientering har for virksomheter, samt fortelle om noen konkrete verktøy du kan bruke for komme nærmere kundene dine.


Få med deg Guro og Ove på torsdag.

Workshop! Strategisk arbeid med kundeopplevelse!

Årsaken til hvorfor kundeopplevelser ofte oppleves fragmenterte er hvordan den jobbes med i organisasjoner.

Årsaken til hvorfor kundeopplevelser ofte oppleves fragmenterte er hvordan den jobbes med i organisasjoner. I tillegg er det lett å si at dette er strategisk viktig, men vanskelig å gjøre noe med i det daglige.


Les mer om denne workshopen her.