Meny
no / en
Gerry McGovern
Gerry McGovern Young

Gerry McGovern

Kundeopplevelseguru, Customer Carewords

Gerry er en verdenskjent ekspert innenfor kundeopplevelse. Gerry har utviklet en kjent modell for å forbedre kundeopplevelsen ved å identifisere de viktigste kundeoppgavene (top tasks). Han er en svært populær foredragsholder internasjonalt, og har skrevet seks bøker om digital kundeopplevelse. Hans siste bok heter "Transform: A Rebel`s Guide for Digital Transformation".

Han hjelper store organisasjoner som Microsoft, Cisco, NetApp, Dropbox og IBM med å levere bedre kundeopplevelser. Han har også jobbet med FN og den amerikanske, britiske, nederlandske, kanadiske og norske regjeringen. I oktober står han altså på scenen i Oslo Spektrum og snakker med en innlevelse og kunnskap få kan matche han på. Selv er han en ekte rebell som får sjefene til å lytte!

Workshop! Creating a customer centered organisation (En)

Velkommen til en spennende workshop med en av verdens fremste eksperter i kundeopplevelse.

Gerry har jobbet tett med kunder over hele verden, har skrevet en rekke fagbøker om kundeopplevelse og er i tillegg en fantastisk foredragsholder og inspirator. Kundeopplevelsen trumfer alt, men hvordan skape en kultur der kundens opplevelse er i sentrum for alt organisasjonen driver med? 

Les mer om workshopen her.

The customer universe (En)

Create a new culture based on simplicity, flexibility and empathy.

How the Web has brought us on a journey from an organization-centric universe to a people and customer-centric one. How digital is the agent of transformation, not the purpose of transformation. How our purpose and focus should be on embracing a new culture based on simplicity, flexibility and empathy. This is how we will deliver a truly excellent customer experience.

This talk will be on Thursday.