no / english
Meny
Erik Modig
Erik Modig Young

Erik Modig

Kommunikasjonsforsker, Stockholm School of Economics

Erik er forsker ved Stockholm School of Economics, og regnes som en av de fremste kommunikasjons-ekspertene på markedet. Han har skrevet tre kritikerroste bøker og forskningen hans har blitt publisert i mange ledende vitenskapelige tidsskrifter. I de senere årene har Erik gjennomført flere store studier på markedsføring på mobiltelefoner. Spesielt har han studert psykologien bak hvordan reklame på mobilen påvirker kunder.


Erik elsker å formidle forskningen sin, vi tør å påstå at han er født til å stå på scenen! På en enkel og underholdende måte lærer Erik bort hvordan folk tar beslutninger, hva som motiverer dem og hvordan kommunikasjon påvirker oss. Vi gleder oss til å se en modig svenske på scenen, for ingen av oss er vel helt utlært på mobil-markedsføring ennå?


Slik kommuniserer du til hele hjernen (sv)

Hvordan bør vi snakke med kundene våre via det mobile grensesnittet?

Framgangsrike merkevarer forstår at veien til vekst går gjennom å snakke til hele hjernen. Erik Modig, som ble kåret til den beste foredragsholderen på Webdagene 2016, har nylig gjennomført noen av verdens største nevropsykologiske studier på mobil kommunikasjon sammen med bl a Schibsted. I foredraget sitt vil han snakke om hvorfor vi bør endre måten vi tenker på rundt video på mobilen, han stiller spørsmålet om appen er død og forteller oss hvordan vi skal bygge opp en effektiv sms-dialog med kundene våre.


Mobil kundepsykologi - slik skaper du vekst i mobile flater!

En av Sveriges mest kjente kommunikasjonseksperter, Erik Modig, kommer tilbake til Webdagene! Erik byr på ny, spennende nevropsyologisk forskning om hvordan hjernen mottar og blir påvirket av mobil-markedsføring. 

På denne workshopen får du koblet moderne hjerneforskning med kundeadferd på mobil. Du vil også lære hvordan vi kan omsette denne innsikten i konkrete strategier som påvirker kundene mer effektivt.

Workshopen passer for deg som jobber med markedsføring på mobiltelefoner og ønsker å øke effektiviteten av annonseringen. Du kan jobbe med markedsføring eller i salg, reklame eller mediebyrå. Hvis du er nysgjerrig på hva nevropsykologi egentlig er for noe, er dette også workshopen for deg.

Maks 20 deltagere
Tid: 09 - 15:30
Sted: Ingensteds, Brenneriveien 9, 0182 Oslo
Pris: Utsolgt

Workshops kan kun kjøpes kombinert med en Webdagene billett.