Meny
no / en
Eivind Lund
Eivind Lund Young

Eivind Lund

Teamleder, Netlife Research

Eivind har solid erfaring med å jobbe med merkevare for alt fra statlige etater til Norges største flyselskap, og han er flink til å formidle kunnskapen sin på en forståelig og engasjerende måte. 

Han vet hvordan grundig analyse skal omsettes i en klar, lettfattelig strategi, og hjelper deg gjerne med å få den forankret og tatt i bruk.

Eivind har vært webredaktør for store virksomheter både i offentlig og privat sektor og vet hvor vanskelig en sånn jobb kan være.

Til Webdagene kommer han for å snakke om nøkkelen til en helhetlig, god kundeopplevelse på tvers av kanaler - merkevare. Aller helst vil han at alle som hører foredraget, skal føle seg litt tryggere og bli litt bedre rustet til å levere strålende kundeopplevelser gjennom ganske enkelt å være den aller beste utgaven av seg selv.

Vær deg sjæl. Et (litt) irriterende foredrag om å rendyrke merkevaren

Veien til en sterk merkevare er lang og vanskelig - men ikke umulig å få til - ifølge Eivind Lund.

Skal du få lojale kunder, må kundeopplevelsen være bedre hos deg enn hos konkurrentene dine - i alle kanaler. Nøkkelen til en helhetlig, god kundeopplevelse på tvers av kanaler, heter merkevare

Med visuelle og tekstlige markører prøver alle virksomheter å sette sitt eget, unike fotavtrykk overalt hvor de er tilstede. Så hvordan skal man skille seg ut? Hvordan skal man kunne få - og vise at man fortjener - en helt unik posisjon hos kundene sine? Det lærer du mer om i dette foredraget, som blir litt irriterende å høre på, siden Eivind kommer til å pirke borti sånt du veit at du burde ha gjort og har dårlig samvittighet for, og siden han kommer til å peke på den lengste og mest slitsomme veien til mål som den eneste riktige å ta. 

Eivind har solid erfaring med å jobbe med merkevare for alt fra statlige etater til Norges største flyselskap, og han er flink til å formidle kunnskapen sin på en forståelig og engasjerende måte. Aller helst vil han at alle som hører på dette foredraget, skal føle seg litt tryggere og bli litt bedre rustet til å levere strålende kundeopplevelser gjennom ganske enkelt å være den aller beste utgaven av seg selv.

Få med deg Eivind på fredag.