no / english
Meny
Anja Schönhaug
Anja Schönhaug Young

Anja Schönhaug

Kommunikasjonssjef, Netlife Design

Anja jobber med innhold, analyse, strategi og kommunikasjon i Netlife Design. Hun har vært på internett siden steinalderen og er alltid klar til å gi deg et vennlig, men ganske bestemt råd om hva du bør drive med i de digitale kanalene dine. Mange norske virksomheter og organisasjoner har nytt godt av disse rådene. 

Fun fact: Hun har alltid en ny farge på håret.

Sosiale medier, fra rot til ROI!

I snart 10 år har vi prøvd, feilet – men også lykkes. Bak oss ligger en haug med gamle kontoer, fluffy strategier og nyttige erfaringer. Nå er tiden inne for å rydde. På denne praktiske workshopen hjelper vi deg med å kaste ut det du ikke trenger og fokusere på de kanalene og det innholdet som gir deg valuta for pengene.

Temaer

  • Hvem er målgruppene for de ulike kanalene og hvordan kan dere gå fram for å lære mer om dem? Hva ønsker din virksomhet å oppnå i sosiale medier og hvilke mål er det egentlig realistisk å sette seg? Hvordan ser vi om vi jobber riktig?
  • Hvilke kanaler bruker dere i dag, hvilke kanaler ligger brakk og hvor burde dere ha vært? Hvem gjør hva i din organisasjon, og hvilke mandater bør være på plass for å sikre kvalitet og strategisk bruk av de ulike kanalene?
  • Hvordan skal din virksomhet oppfattes i sosiale medier og hva slags følelser ønsker dere at målgruppene skal få i møte med dere? Hvordan kan dere gå fram for å finne riktig tone?
  • Hva bør vi tenke på når vi lager innhold til sosiale medier, og hvordan kan vi skrive innhold som fungerer?

Maks: 20 deltagere
Tid: 09 - 15:00
Sted: Blå, Brenneriveien 9c, 0182 Oslo
Pris: Utsolgt!

Workshops kan kun kjøpes kombinert med en Webdagene billett.