«Heisann Montebello» – to år med engasjement, historiefortelling og underholdning

Karpe Diem har vært et populært innslag på den norske musikkscenen i et tiår allerede. Deres siste prosjekt «Heisann Montebello» har sprengt de fleste skalaer, og tok merkevaren deres til nye høyder. Hvordan gjør du en musikkutgivelse relevant i alt fra Ukeslutt til VG-lista – i over to år på rad?

Kort om foredraget

«Heisann Montebello» er en over to år lang kampanje for gruppa Karpe Diem, gjort av Little Big Sister. Med farger, foto, drodlerier, musikk, musikkvideoer og en gris, kapra de nordmenns oppmerksomhet.

Little Big Sister brukte mest egne kanaler i kampanjearbeidet. De gir kontroll, gjør det mulig å planlegge og oppfordrer til dialog og dynamikk.

Planlegg — langsiktig og godt
Utstyr følgerne dine med en visuell verktøykasse
La historiefortellingen drive aktivitetene
Dyrk dine egne kanaler

Silje Larsen Borgan

Gründer og daglig leder
Little Big Sister

Trine Jacobsen

PR- og prosjektleder
Little Big Sister