norsk / en
Menu

Vær deg sjæl. Et (litt) irriterende foredrag om å rendyrke merkevaren.

Veien til en sterk merkevare er lang og vanskelig - men ikke umulig å få til - ifølge Eivind Lund.

Vær deg sjæl. Et (litt) irriterende foredrag om å rendyrke merkevaren (no)

Skal du få lojale kunder, må kundeopplevelsen være bedre hos deg enn hos konkurrentene dine - i alle kanaler. Nøkkelen til en helhetlig, god kundeopplevelse på tvers av kanaler, heter merkevare

Med visuelle og tekstlige markører prøver alle virksomheter å sette sitt eget, unike fotavtrykk overalt hvor de er tilstede. Så hvordan skal man skille seg ut? Hvordan skal man kunne få - og vise at man fortjener - en helt unik posisjon hos kundene sine? 

For 15 år siden måtte man krangle for å få med noe om brukervennlighet i en kravspekk. Nå snakker alle, ikke bare designere, om det.