norsk / en
Menu

Hvordan menneskesentrisk teknologi endrer kundeopplevelsen

Lær hvordan vi kan optimalisere kundeopplevelsen fremover.

Hvordan menneskesentrisk teknologi endrer kundeopplevelsen

Måten vi samhandler med datamaskiner på er i ferd med å endre seg drastisk. Fra å være eksperter på å designe brukervennlige innfyllingsskjemaer med optimale call-to-action-knapper, skal vi designe naturlige menneske-maskin-samtaler. Her får du konkrete råd på hva vi må gjøre  for å optimalisere kundeopplevelsene fremover.

Alle vi i salen er oppdratt nå, med å tenke kundesentrisk. Hvordan tenker og navigerer kunden? 

Fra mobile first til kunstig intelligens og voice first. Det betyr at vi må begynne å se på stemmene som en egen kanal. Det spås at 30 prosent av nettbesøk i 2020 vil være skjemløse. Det er ikke lenge til!

Det neste skrittet etter dette er samhandling med roboter. Det finnes allerede roboter som kan trøste deg, lære seg hvem du er, og dele det de vet om det med andre roboter som har tilgang til samme data på skyen. 

Det spås at 30 prosent av nettbesøk i 2020 vil være skjemløse.