Menu
no / en
Erik Modig
Erik Modig Young

Erik Modig

Communication researcher , Stockholm School of Economics

Erik Modig, a researcher at the Stockholm School of Economics, is considered one of the foremost experts on the market. He has written three critically acclaimed books on the topic and his research has been published in many leading scientific journals. In the recent years Erik has conducted several major studies on marketing on mobile phones. In particular, he has studied how mobile advertising in various forms affects customers and can provide power.

Erik is an experienced and respected keynote speaker and workshop leader at conferences and universities. In a simple and entertaining way Erik teaches how people make decisions, what motivates them and how communication affects them.

Slik kommuniserer du til hele hjernen

Er appen død? Hva er nevropsykologi? Hvordan bør vi snakke med kundene våre via det mobile grensesnittet? Erik Modig gir oss forskningen vi trenger.

Framgangsrike merkevarer forstår at veien til vekst går gjennom å snakke til hele hjernen. Erik Modig, som ble kåret til den beste foredragsholderen på Webdagene 2016, har nylig gjennomført noen av verdens største nevropsykologiske studier på mobil kommunikasjon sammen med bl a Schibsted. I foredraget sitt vil han snakke om hvorfor vi bør endre måten vi tenker på rundt video på mobilen, han stiller spørsmålet om appen er død og forteller oss hvordan vi skal bygge opp en effektiv sms-dialog med kundene våre.